Vad var det jag sa?

"Rosengård får egen brandstation"

haha, ja vilken nyhet? Det borde vara självklart, med tanke på hur ofta det brinner här, varje dag.

Kikar utanför fönstret nu och ser 2 brandbilar, redan? Hm.. de (som gör det) brukar vänta tills det är mörkt åtminstone!

Läste även att Acta pressas på att sänka sina hyror, som om det skulle hända? De höjde hyrorna då de inte gjorde något alls, och nu när de "ska/bör" göra något för området - skulle de då sänka hyrorna? Hade inte förvånat mig om de höjde dem igen! Suck. Morsan blev arg då jag sa "Hyresnämden vill att Acta ska sänka hyrorna för området med 17%" (läst i Sydsvenskan nyss), då sa hon bara "yaa, som om dem skulle göra det, kan vi glömma".

Nu måste jag verkligen till bibblan för att lämna några försenade,mycket försenade, böcker. Vågar jag mig ens dit...? Äsch, jag behövde ju dem! (Inte alls...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0