När man själv inte vet vad man vill

Hellöö, sitter och proppar i mig potatis (med ost, kött och hela köret), bara det att jag får äta 2 måltider av olika anledningar! Det verkar dock inte störa då jag redan nu äter den andra.
Aja, kikade in på studera och såg att mina poäng hade registerarts för teminen, 10 hp av 30. Har "bara" 2/3 kvar nu, kan väl gå hur som helst egentligen, men man hoppas att det fixar sig.

Har 59 (i mitt liv lästa) hp totalt (fler hp är under registrering), hade varit skönt om det var från en och samma skola och utbildning dock! Har egentligen läst fler, fast inte lämnat in någon grej eller skippat en tenta hit o dit. Så blir det när man inte vet vad man egentligen vill läsa! Har ju bytt inriktning/utbildning 3 ggr nu! haha! Det är inte så att jag har panik över det nu, jo kanske lite, men mest för att jag nu känner lite av: "men jag kan ju inte byta jämt, folk tittar ju snett!"

Nog om det, nu ska jag....ja, vad ska jag egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0