Måste haha!

Situation: En tjej raggar på mig (tydligen??), och jag diskuterar detta med Cz, han tycker att jag inte är klok som inte bryr mig om hennes erbjudande...


cZ | säger: joj nisi normalna
meliii säger: staa
cZ | säger: uhh pust
meliii säger: HAHAHA erkänn du tycker hon e het?
cZ | säger: ja kan säga att ja inte hade tvekat ifall ja va du haha
meliii säger: HAHAHAHA sån fuling!
cZ | säger: zanimljiva je helt klart!
cZ | säger:  da ti se neka svidja ono pravo.. skulle du gå igång på det?
meliii säger: HAHA omg släpp det va
cZ | säger: jelde da je tako intressant o veta ja bi se radje ubio än o cama med brad pitt hahahaha han e ful dock
meliii säger: HAHAHAHHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA cama med Brad Pitt! HAHAH
cZ | säger: hahaha jbg
meliii säger: vet du vad, jag hade också valt bort honom!!
cZ | säger: aa var fan har han fått sitt rykte ifrån han har aldrig varit snygg fan ja sam bog za njega utseendemässigt
cZ | säger: för att skriva av mig SHIT VA JA HADE CAMAT MED HENNE så nu känns det bättre
meliii säger: AHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAH däär kom den! Där satt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0