Hm

För det första: Malena VANN! =) Haha, visserligen så fanns det andra BRA låtar men av någon konstig anledning så gillade jag hennes LÅT mest! Den bara fastnade...

Mammas roliga kommentar på Sarah Dawn Finer "Ooj, gledaj izgleda isto ko Sehija!"
Efter att hon fått höga poäng (och morsan gåshud eftersom hon tyckte att hon hade ett boze-sta-je-ono?-utseende) så säger hon "Hoce Sehija pobjediti..." och hatar situationen.. tur är att hon inte vann!
Haha! Grejen är att hon inte gillar kvinnan som Sarah liknar (min kusins morsa, självaste djävulen)!
Jag har dock inget emot Sarah, kvinnan som sjöng alltså. Tyckte låten var vacker på sitt sätt =)



För det andra: Något skumt hände då jag skickade iväg min sms-röst under programmets gång. Jag fick ett sms tillbaka precis då mitt utskickade sms hade gått iväg (hoppas man ju?), trodde först det var sånt man brukar få - nämligen någon form av bekräftelse att de tagit emot rösten. Men nej, det var något skumt, hur kunde detta hamna hos mig??

Avsändare: MOBILE PWIN

"YOUR MOBILE NUMBER WON 945,000 POUNDS IN THE MOBILE PHONE WIN, YOUR MONEY IS READY TO BE SENT TO YOU. FOR DETAILS CONTACT DERICK AT [email protected]"

Hm, jag har verkligen inte medverkat i någon tävling så vinnare av något är jag for sure inte! Undrar bara hur fan det kom till mig??

Bör jag vara orolig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0