Hemskt, hemskt!!!

Tittade precis på ett klipp där man i Kina plågade djur, skar sönder deras päls medans de var levande under 10 minuter till efter detta!
Gud vad hemskt!!
Hundar, kaniner, alla sorters pälsdjur! Fyy, jag mådde illa! Någon hade fått med detta på film, en stackars hund som inte hade någon päls kvar tittade upp i kameran och man kunde se hur plågad denne var!... De skar upp all päls och sedan trampade de hunden på huvudet och dessutom bankade sönder djuren i marken så att de bröt nacken och blödde ihjäl!

Mår illa
efter att jag sett denna video, herregud vad har dessa små djur gjort för fel att lida så obeskrivligt mycket?? Allt för att tjäna pengar på att sätta päls på en jävla jacka??! Hur kan dessa människor sova om nätterna??? Var är mänskligheten i dem??
Jag har en liten hamster ju, och jag mår dåligt (??) för att jag ibland väcker den eller får den att känna sig hotad, då står den lille i ett hörn, darrar eller tittar halvvaket (med halvöppna ögon) på mig på ett sådant sätt att man bara vill ta upp den lilla musisen och säga "förjååt, det var inte meningeen".

Om jag nu känner så inför en liten dvärghamster, så hade sömnlösa nätter varit en liten fluga jämfört med alla andra känslor som jag hade haft (av skuld då!)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0