Wake me up when jan-feb ends!

Nu är den där väldigt kalla perioden här igen, har två par strumpor på mig och jag fryser om fötterna ändå! I hate this time! Minns förra året, svinkallt! Då de hade stängt av elementen och allt, det var som att sitta ute, gick till skolan bara för att inte frysa hemma! Crazy!

Men något positivt finns där ändå med den här tiden, våren är på väääg! Yees, call me crazy men den är på väg!  Snart så kan jag tassa omkring fritt utan att ha ont i tårna pga kylan!

En annan grej som jag totalt glömt bort de senaste åren: jag brukade älska våren! Våren var tiden då spännande grejer hände, då man hade sommaren framför sig och kände sig lycklig ofta utan några anledningar egentligen. Jag måste hitta tillbaka till den där känslan fan! Var tog den vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0