Varför heter det Windows 7 ?

Sitter och checkar in Windows 7 Beta, det såg inte ut att vara någon skillnad först, men nu är jag tro det eller ej lite lost i allt detta! Fönster hit och dit, vet inte ens var de tar vägen! Plötsligt verkar de försvinna...Men nu verkar jag hittat VAR de tar vägen!
Detta är härligt ändå:

Där verkar fönstrena trivas!
(Finns detta kanske i Vista Ultimate? Har ju trots allt Vista Basic så jag vet inte ens vad skillnaderna är mellan dessa :S)

Har nu utforskat lite, testat grejer, jo det går snabbt - iaf hittills. Har dock inte gjort det "the right way" men skiter väl jag i, så länge det GÅR. Ska installera en massa program sen, orkar inte just nu. Har de nödvändigaste älsklingarna där så mer behövs inte right now! And oh, älskar nya Paint (mitt favoritprogram haha)!

Btw: Varför inte ett hetare namn än en simpel 7:a?
Lixom:...XP....Vista....en 7:a?

Off till städning nu, söndag trots allt, min städ/hat-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0