I remember what u gave me that day

Man saknar den lilla Piffen! Hon bara sover hela tiden, när jag kom hem för en tid sen så gav mormor mig en kommentar som lät så här typ "hur kan du inte kolla till musen på hela dagen, du har inte släppt ut den idag alls!"
Stannade upp, tänkte till och svarade "jo det har jag visst gjort! problemet är att hon vägrar öppna ögonen under dagen och vill bara sova!"
Så därför har jag nu släppt ut Piffen, någonstans i rummet är hon. Hoppas jag hittar henne sen bara! Hon har en tendens att somna när hon väl stoppat in sig någonstans där det är varmt, mjukt och skönt, tex i garderoben i någon strumpa på första hyllan! Lycka till och hitta henne då!

Det blev mycket skratt i bilturen ikväll, tyckte bara att en sak var lite skum, alla verkar skratta (dvs rikta sina skämt) åt en person!! Haha, kan inte hjälpa att jag också skrattar (och medverkar i mobbningen) men egentligen är det kanske inte alls okej. Men å andra sidan så är det ju den personens skratt (men också verklighet haha) som överröstar alla våra toner tillsammans och han tar inte illa upp verkar det som! Så det kvittar om vi försöker, för vi lär inte komma upp till den "skämmiga" ljudnivån ändå! :P

Yepp, dax o sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0