This made my day


- kako smo slatki bas smo jedno za drugo (Vi är gjorda för varandra sötis)
- hahahh gle ga!  (kolla på honom!)
- e cus da li mogu da dobijem msn (Kan jag få din msn?)
- ti to mene zezas? (Menar du allvar?)
- cus zezam zasto bi ja te lepo pitam za msn (Varför skulle jag fråga dig om jag inte menade allvar?)
- HA HA HA HA HA HA pa ti si haus :d  (*vet inte hur man översätter uttrycket* "du är haus?")
- ajde daj msn lakse je za pisanje.ok  (ge mig det är lättare att skriva där ju)
- eej smoto smotani :P  (du är klumpig)
- da li mogu da dobijem msn? (kan jag få din msn?)
- HAHAHAHHAHAHHAHA
- sada si me ljubavi iznenadila.kako se zoves.da li mogu da dobijem msn:(  (Nu gör du mig besviken, vad heter du, kan jag få msn)
- hahahahah, volim ovo vise nego ista! haha  (Jag älskar detta som fan!)

Grejen är att killen redan har min msn, vi har pratat hur många gånger som helst! Ja, till och med idag! Men tyvärr så har alla inte hjärncellerna med sig !

Han är borta från min lista nu! Detta blir ju bara bättre för varje dag! Skratt förlänger livet! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe

2009-01-16 @ 15:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0