This is me?

Hvala bogu pa se moze krasti :P och i detta fall så är det precis så, lista snodd från en dude, dock med egna svar..:S

1. Namn:
Inte så svårt att lista ut!
2. Ålder: 20, fan det gick fort!
3. Studerar: Folk omkring mig, men i skolsammanhang så är svaret: snart förhoppningsvis..
4. Bor: I mitt rum, med hamstern Piff i närheten =P
5. Superhjälte jag vill vara: Någon som kan 1. Flyga 2. Gå tillbaka i tiden 3. Har andra coola krafter som slår dessa =)
6. Msn: Flera, vilken vill du ha?
7. Det jag mest äter: Kolhydrater och fett!
8. Favo dricka: Ingen som jag kan komma på, men det får innehålla vatten annars är det illa!
9. Hemska/Roliga saker jag gjort: De säger att jag gillade att sparka sönder folks dricksglas "iz cista mira", hade tydligen sparkat sönder en gästs glas, som för övrigt var bredvid honom dessutom haha =P Hajvan djete. Men, men, det var väl kul för min del!
10. Hatar just nu: Nutiden (vinter)
11. Älskar: Do you really wanna know..?
12. Min typ av killar: Intressanta och roliga att lyssna på och prata med =)
13. Filmer: Komedi uppskattas alltid. Men skräck/science fiction för lite extra spänning! :D
14. Favo skådis: Har för många för att dra listan!
15. Musik: Bara det låter bra i mina öron.
16. Arister inom Hip Hop: Whats that? Har säkert lyssnat men har aldrig brytt mig om att ta reda på vilken kategori musiken tillhör! =P Kan inte skillnaden ändå!
17. Inom R&B: Se mitt previous svar!
18. Mest använda ord:  nej, asså,  shit
19. Bosniska: "joj"
20. Ställen du troligast kan hitta mig: Okreni moj broj pa ce mo se dogovoriti
21. Hur kan man beskriva mig: sömntuta, lättirriterad, förstår mer än du tror, ser ofta det goda i folk fast jag inte borde ibland, säger en sak men menar en helt annan - är du som jag , så har du inga problem med att förstå the lines.
22. Äter helst: Mat
23. Serier jag kollar på: Just nu är det Heroes, Desperate Houswives, the IT Crowd <3
24. Rädd för: Läbbiga småkryp, spöken, människor
25. Har aldrig:  En ganska lång lista, men kan ju nämna att jag aldrig varit utanför Europa!
26. Värsta jobbet jag haft: Jobb? Gillar inte det ordet.
27. Kläder: Som en dude hade skrivit "Allt som e på rea" =P Nja inte riktigt allt men ni fattar..
28. Helger: Varje helg är bäst bara man får sova hur mycket man vill :)
29. Favo parfym: Ingen direkt favorit, luktar det gott så gör det det!

Kommentarer
Postat av: Anonym



Intressant intressant =)

2009-01-13 @ 00:42:04
URL: http://creadiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0