Slomi me kao praznu casu

Kom precis från Centrum/City Gross, hämtade en bok och köpte lite bomull för Piff. Det var något nytt jag lärde mig idag, City Gross har en hel hörna för djur! Har aldrig lagt märkte till den eller ens vetat att de hade mat och tillbehör för de lilla djuren! Skitbra! Så slipper jag åka längre ifrån för att köpa grejer för lilla Piff. Sprang lite "ärenden" imorse, och nu känner jag mig slut redan innan ens halva dagen har gått.

Tittade på en film, och det må jag säga var lätt den sjukaste film jag någonsin sett! Låt oss säga att den handlar om en tjej som har tänder i ett visst område (i kroppen) och använder det för att ge tillbaka på killar som är ute efter bara en grej.

Vrickad film, vrickad handling (och vrickad brorsa må jag säga!). Därför var jag tvungen att se den! =D

In i dusch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0