Skumma citat

Dagens roliga citat må vara svårt att förstå utan hela sammanhang men who gives a fuck, de fick oss att skratta iaf!
1."Är det inte den där betoni od gruda?"
2."Ska vi se när jag kör in den här!!"
3. "My god i can't fel my ass!"
4. "In the name of honesty i don't know!"

En annan lite halvskum situation:
Hon går ut ur rummet, ut mot hallen
- "giiih! Jag kommer missa min serie!!"

- Vilken serie?
- Den DÄR!! och så pekar hon mot vardagsrummet och bokstavligt talat springer ut och skriker "hiss!!" och kommer ihåg att hon glömde yell out "alahimaneeet" medan hissen åker ner... jo det hördes.


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hahaha eller hur! Jag borde skapa ett nytt lexikon! :D Ja det ser verkligen ut som Saman, helt sinnessjukt. Det kanske är hans tvilling?

2009-01-13 @ 13:07:29
URL: http://creadiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0