Nu är det samma visa igen..

Kan nu inte sova av den enkla anledningen att jag tagit en fin liten tupplur mitt på ljusa dagen, och nu sitter man här med problemen.

Vad gör man mitt i natten då? Well jag gör detta:
Eftersom jag oftast inte vill störa folk (händer dock att jag ändå gör det ibland, skäll ut mig det händer*) så får jag underhålla mig med läsning av olika slag!
Heta grejer då man är sömnlös:
- Aftonbladet, Expressen, Sydsvenskan (Det sista mest för att uppdatera mig lokalt..."senaste i Rosengård" osv, nog finns det alltid något!)
- Facebook, Novaraja
- Bloggar, Youtube

Man finner alltid något intressant, något roligt, något att skratta åt och något att fundera på.



*Och ibland vill jag bara jävlas och ringer för att faktiskt väcka folk :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

visste inte att du var ett fan utav explosm hmm man lär sig nått nytt igen om dig.

2009-01-20 @ 08:47:51
Postat av: M

Du måste ha dåligt minne isf.

2009-01-20 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0