Irriterad, irriterad!

Stör mig så mycket på vissa människor (inga namn). De kan inte prata om saker som normala människor utan stannar och hackar på en enda sak hela jävla tiden! Man säger "vi har redan diskuterat om detta, så är det!" men nej, de fortsätter och fortsätter...de skulle kunna argumentera med en hela dagen, och sedan efter samtalet ändå skicka en massa sms om det man redan pratat om! Svarar man då inte på smset så där en minut efter att man mottagit det, ja då jävlar ska det till 2 sms yterliggare för att se till att man svarar på det första smset! Och gör man inte det....så ringer det!

Människa, hur orkar du?!


Nej nu till något roligare! Har märkt att vissa av mina medmänniskor omkring påminner mig riktigt mycket om någon som man sett på TV, så nu ska jag visa upp 3 st enligt mig look-a-likes! På bilderna syns kanske inte de bästa vinklarna - men det var det jag kunde hitta! 


Kusin Fatima  -  Jessica Alba

Kusin Dino  -  Matt Dallas (från Kyle XY)

Fd klasskamrat Saman   -  åter igen en dude från Kyle XY

Visst liknar de?  =)

Kommentarer
Postat av: A

HAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SAMANDRA!!!!!! xD tack för ett så gott skratt denna sena kvällskvist!!

2009-01-13 @ 00:44:04
URL: http://creadiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0