I en tom buss

Om det är något som jag verkligen ogillar så är det detta:

Bussen är nästan helt tom vid centralen, jag sätter mig på en plats som är typ på mitten av bussen. Folk går in och gör sig bekväma på sina nyfunna platser, och så kommer det en kvinna och sätter sig precis bredvid mig (!!), så att jag måste knyckla ihop mig så att vi båda får plats där. Alltså, kom igeen!! Du har hela bussen, och så tar du platsen precis bredvid!! Så att man känner sig som ett paket som knappt kan andas under hela resan! Känner mig väldigt obekväm i sådana situationer! Hon kunde ju tagit platsen framför mig, bakom mig, på bussen, under bussen, whatever, men inte bredvid mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0