Gdje sam ti ja

Jag kan väl underhålla mig med bloggen i dessa sena timmar, en jävla installation på datorn som tar lite längre tid än man skulle trott men så är det nu, nothing to do about, jo somna - men det hade kanske inte varit det bästa.

Har varit en...fin kväll kan man säga, men å andra sidan är den allt annat än fin. Gjort är gjort, man lever inte livet för att ångra saker från igår.


Får dock erkänna mig till hälften besegrad:
KYLA: Kyla kan beskrivas som antingen negativ värme eller låg temperatur. Om man tänker sig värme som energi så är kyla brist på eller avsaknad av energi.

Det var just den där delen med "negativ värme" som jag var lite skeptisk till, argumenterade för låg temperatur och avsaknad av värme/dvs energi. Men negativ värme låter bara för fel! Aja, tydligen så finns det flera som tycker att det ligger till så. Jag tycker det är cp. Säkert någon gubbe som ville vara cool och hittade på negativ värme :P

Nu blir en viss person overexited! Ja du hade rätt på denna!... men du har fortfarande inte vunnit Nobelpriset ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA OMG NÅN MER SOM TÄNKER SOM JAG!!!! :D:D:D:D

JAG VISSTE DET KYLA ÄR INGEN EGEN ENERGI!!!!



fan att han hann före, jag hade kunnat bli känd :D

2009-01-18 @ 12:03:52
Postat av: Anonym

Gossen, du argumenterade ju FÖR att kyla visst var en egen energi! Men att det var "negativ" energi/värme.



Jag menade dock att kyla var avsaknad av allt detta.



Don't get too exited now! Sen så ser du ju redan dig själv som en kändis så intet nytt på fronten där nej :P

2009-01-18 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0