Day after today

Måste vakna 7 imorgon. Det är typ 5-6 h tidigare än jag nu blivit van vid! Hur ska detta gå till har jag ingen aning, vet bara att jag måste upp tidigt, suck.

Mitt problem är:
hur ska jag lägga mig så tidigt så att jag har orken att gå upp imorgon? Är man van att lägga sig runt 3-4 på morgonen så får man lite trouble. Tyvärr så äger jag inga sömntabletter heller. Jag har ju tablett-fobi på ett sätt, måste rensa google på alla biverkningar innan jag stoppar i mig något.

Hittills godkända tabletter som jag får inta (enligt mig själv): Ipren, Alvedon....ja, där tar listan slut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett dussin alvedon får dig nog att somna rätt fint

2009-01-18 @ 19:29:14
Postat av: Anonym

Det hade du önskat, zar ne

2009-01-19 @ 00:45:16
Postat av: Anonym

ne

2009-01-19 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0