bili bi najjaci u okolini da si razmisljao u mnozini

Tur är så behöver jag inte vakna lika tidigt imorgon som idag, guess why det är "tur"? Jo, för att jag däckade så fort jag kom hem! Kände mig totalt hjälplös och helt slut i batterierna runt kl 11 så att jag bara längtade hem för att möta min härliga säng! En timme efter så blev den drömmen också sann! Härligt.

Men jag får huvudvärk efter en tupplur under dagen, så jag var bara förbannad på mig själv då jag vaknade. Allting hade kunnat undvikas om jag hade lagt mig tidigare, då hade jag inte behövt tuppluren! Jag känner fortfarande av värken i huvudet! Fattar inte varför jag får det, faktiskt, det är lite skumt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0