Bettet

Jag börjar tappa smaken för McDonalds. En orsak är att jag ätit där lite mer ofta dessa månader, och då smakar ju maten automatiskt sämre ju mer ofta man äter samma grej. Men då man hittar något som är lite halväckligt i burgaren, kan man verkligen tappa aptiten! Det hände mig idag, okej, det var inget farligt precis, men halväckligt var det!
Fick för mig att ta upp toppen av brödet, då såg jag att köttet hade typ ett bett i sig (??). Nu undrar ju ni vad fasen jag menar, jo det var precis som om någon hade tagit en stor tugga av köttet! Alla möjliga äckligheter kom fram i tankarna. Nej, den burgaren åt inte jag, fick dock äta en annan men det var inte lika mumsigt med alla tankar i hjärnan må jag säga.

En värre situation har jag varit med om, att hitta ett hårstrå i sin falafel är ingen höjdare!! Hände också en gång! Tur att jag upptäckte den, men man börjar ju må illa när man tänker på det och faktum att man kunde "missat den"....usch, usch, blää...får gåsgud!

Edit: Jag var där (McDonalds) med "Mr Rijad", så han var oxå vittnet till detta skumma. Nu lär du väl bli nöjd för att du finns med i inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

och i hela detta inlägget så glömde du vem du var med :D

2009-01-14 @ 00:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0