Jer ja sam zmija a ti si zaba zaba ;)

Att en runda på stan kan göra en så trött är ju lite konstigt. Rijad springer alltid som en galning, han kan aldrig gå normalt, man får springa efter honom nästan, så jag är ganska säker på att det är orsaken till att jag är trött!

En händelse som jag bara måste dela av med här, han hade hela ingången att komma in genom till McDonalds igår - och han får dörren i huvudet! HAHAHAHA! Blåmärket höll hela kvällen, och den var inte liten! =D Rakt i pappan!




Stara nena se pokrila ;)





Annars Melodifestival snart, den jäveln ville vägrade kolla på melodifestivalen hemma med mig, det är lungt...när du minst anar det så ska jag också vägra! ;)

Nermin ville faktiskt dit när jag pratade med honom för en stund sen, för det är ju i Malmö, lite sent tänkt dock!
Vad som gör mig argare är att när jag kom hem från stan och sa till morsan att det var 3 fulla 85-bussar på väg till Arenan så säger hon:
- "A men E.ON sponsrar ju Melodifestivalen, jag kunde fått biljetter om jag ville..men jag visste inte att det var i Malmö!"
Typiskt!

När jag tänker efter så är det härligare att titta på det hemma i sängen ändå. <3 

Jer ja sam zmiiija a ti si zaba zaba...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0