Ont i magen så som jag skrattar!

Sitter o diskuterar vissa grejer med en nät-kompis, och vi skrattar så! Jag har bostavligt talat ont i magen så mycket jag skrattar! Och så här gott har jag inte skrattat på länge! Inte ofta jag verkligen brister ut i skratt så att jag själv måste hålla för munnen för att inte väcka andra i byggnaden!
En av de främsta anledningarna är mitt arbete som ska lämnas in kl 11 på morgonen/förmiddagen.

Anledning 1
: "Använd teplates att minska kuster samtidigt som en viss grad av cosomization. (Alternativ: göra allt från scratch, ingen anpassning.)
What the hell skriver hon säger jag bara!?!

Anledning 2:

Jag har tydligen fått in den andra medarbetares del av arbetet! eh, NICEE!!.....???...någon som kan förklara det här??


Snart går min egen deadline ut, kl 5 är jag out of here! Och imorgon, rättare sagt om några timmar, kommer bli en väldigt intressant dag!

Jag kan inte..sluta skratta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0