Hur orkar ni?

Är det jag som är för lat eller är det killarna som verkligen tar det här med muskler och utseende på största allvar?
"Hälsosamt" yeah sure, ät inte skräpmat då hela tiden!

Min DrPhil-polare är dock en helt annan historia, han är å andra sidan fööör hälsosam! Herregud har du någonsin provat på choklad? Det ska då alltid vara nyttigt och bra för hälsan. Man kan omöjligt ta fram en godisbit eller något framför honom utan att han ska kommentera hur onyttigt det är och komma med råd. Godis? Neej, naturgodis! Haha!

Hur orkar dessa personer, var kommer motivationen ifrån? Jag hade aldrig orkat typ föra en lista över vad jag stoppar i mig för att sedan må dåligt för att jag åt en Snickers i veckan. Inte heller hade jag orkat vara så motiverad att träna var och varannan dag!

Det är helt enkelt för att jag inte bryr mig!

Men jag beundrar er som har bestämt sig för saker och verkligen kan hålla fast vid dem! Det krävs stryka! Beröm för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0