Hemma

Skulle haft skola kl 8, men jag var för lat för att ta upp mig ur sängen. Sen så hade jag ju också bestämt redan igår att jag skulle sova ut idag, så är det med det! Det enda jag var lite orolig för är att vi skulle ha en "dugga" idag. Vet inte hur smart det är att missa en sådan, men han sa ju att det inte betygsätts utan bara är till för att kolla om vi hänger med, och det gör jag ju i alla fall hittills.

Idag ska jag ägna mig åt pyssel hemma, har en massa saker som "måste" göras!

- Städa rummet är prio ett! Hatar då jag knappt kan röra mig i det pga alla saker överallt!
- "Städa" datorn, får försöka mig på att installera om grejer i den, experimentera, se om det blir lite bättre, vilket det borde bli. (Denna punkt kan dock vänta...ingen brådska!)
- Hur konstigt det än låter ska jag plugga! En timme räcker!

- 244444! Kvällen/natten måste avrundas meed åtminstone ett avsnitt av 24! Annars sover jag inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0