For what it's worth ...



Efter att jag skakat av mig den där tönten (inlägget under) så kommer en annan vän och visar mig något en en tjej skrev till honom, det var något i stil med att hon inte pallade med honom mer. Sen tillägger han också "nej, det är inte min brud"...eh...Killen har en tjej, och tydligen intresserade han sig för en annan också! Jag förstår inte detta modet, vad är det med alla?? Var har äktheten tagit vägen? Alla ska vara så falska hela tiden. Han älskar säkert sin tjej (har iaf fått det intrycket förr), men vad i helvete söker han hos den andra tjejen då?? Vad är det han ens försöker ha med henne? Sen blir han ledsen för att hon inte vill, herregud, att han vågar ta upp detta med någon annan som om det skulle varit ett  vardagligt problem. Typ jag har en brud men den andra bruden dissade mig, vad ska jag göra?

Nej fan asså nu har jag tappat förtroende för hela det manliga könet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0