Det var längesen jag klagade.

Det är jobbigt då man måste göra grejer, men vet inte vilka man ska börja med först - för att de är så många! Jag befinner mig i just en sådan situation nu. Önskar att jag inte gått till skolan idag, för mitt i allting fick jag en till uppgift, som jag verkligen inte behövde! Det jag tröstar mig är att det inte är helt omöjligt, in fact inte omöjligt alls, men med så många saker, samtidigt, blir det något helt annat!
Typiskt för mig, min vanliga tur kan man kalla det, så hamnar jag i grupper där folk antigen inte är närvarande eller inte intresserade av att få arbetet gjort eller, kanske den värsta sorten, någon som klagar hela tiden på att jag "aldrig är där och gör saker med dem" när det i själva verket är jag som gör det mesta av själva arbetet(?)! Sådana kan få en att framstå som en idiot, och av ingen anledning alls egentligen! Har hänt att jag skrivit min del (i tid)+ hjälpt en tjej med att skriva sin del hela dagen och ändå får hon högre betyg än vad jag får! Wtf? Hur går den ekvationen ihop?? Orkar inte klaga för med sådana människor går det inte att prata med. Jag kan ändå inte bevisa något så jag gräver ner stridsyxan.

Idag var ingen av tjejerna från den nya gruppen i skolan även om det var bestämt att vi skulle ses, det börjar stinka lite där redan nu..Vi skulle bestämma en hel del grejer, men lite svårt att diskutera med sig själv, så jag får  väl ta fram det lilla av hjärnceller jag har och påbörja arbetet själv, jo jag är van vid det nu för tiden.

En sak till: jag har ont i mina fötter! Av någon anledning så klagar de också! =( För att inte tala om illamåendet!

Kommentarer
Postat av: A



Nej usch, hur lyckas du hamna i sådana situationer? Jag förstår verkligen inte.. önskar du var kvar på MAH. Jag hade tagit hand om dig i min grupp där jag håller koll på alla. Varma kramar.

2009-02-05 @ 16:06:57
URL: http://creadiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0