Film

Härlig dag ute. Hade velat gå ut..men får nog hålla mig hemma idag. Har bara ingen livslust nu.

Ikväll får det bli film och sötsaker. Det var längesen jag bara tittade på en film utan att stressa av olika anledningar. Film för mig är bäst då jag ser på den helt ensam! Hatar att titta på film med andra, stör mig på något sätt, bara närvaron av folk irriterar mig.
I alla fall så blir det filmen "Vicky Cristina Barcelona" ikväll har jag bestämt.


Vad fan ska jag smaska på då? Måste ju tugga på något under tiden..har inga bra snacks hemma, ostbågar (chili!) har jag nu drömt om i ett par dagar men aldrig orkat ta mig till City Gross för att köpa dem, lat till max på den punkten!

Nu ska jag ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0