Give me all the things I need that money can't buy!

Det verkar vara svårt att vara sig själv denna dag, dessa dagar överhuvudtaget.
Grubblat hela kvällen...förstår mig inte på vissa killar, de verkar inte veta vad de vill..förran det blir sent!

Hur kan man spela att vissa handlingar inte spelar någon roll för att sedan plötsligt kasta ur sig allting genom att säga att de var sårande? Personer som alltid säger "Säg om det är något som stör dig direkt" och leker lugna med allting för man ska ju njuta av livet till max, plötsligt blir det tvärtom, att man får fråga dem varför de inte sa något "direkt"? Plötsligt får man höra att ens handlingar sårat dem! Hur skulle man någonsin kunnat anat detta? Om någons handlingar sårar en så ska man väl säga det till dem, eller? Speciellt om man kan påverka dem innan - och inte sitta och vänta och låta saker pågå!? Man ska inte leka lugn, för att sedan explodera och säga att de blev sårade (och tyckte det var orättvist) av hela situationen! Det är inte jag som leker med någon, tvärtom skulle jag tro.

Vissa situationer blir ju bara helt omöjliga..och hopplösa!

Blev minst sagt överraskad.


Var ju också ute med kompisen ikväll, gick genom stan bara för att rensa tankarna... tog lite bilder =)


- Vi vågade oss genom kyrkogården...trodde inte det!
- Klockan ja, den är så fin av någon anledning, känns gammaldags så jag antar att det är därför!
- Vackert! Dock ville jag ta bild på den röda färgen, men efter att ha stått och beundrat denna färgshow ett bra tag så insåg jag att den där röda färgen inte planerade på att komma tillbaka så fort igen, fick nöja mig med de andra färgerna!

Varför skriver jag inlägg så sent? Är för nervös för att sova antar jag...ska fånga in Piff och sen lägger jag mig, i promise!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar detta blogginlägg.

2009-04-06 @ 13:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0