=D

Går det på något sätt att bara undvika skolan så gör jag det! Jag är såå inte plugg-sugen alls!...suck...


Haha sweeety, Piff <3

Måste också anteckna att jag inte skrattat så mycket under en hel vecka sammanlagt som igår kväll då R berättade historier om Örtagård och skoltiden där. Alltså man känner igen sig som faaan! Kunde ju lika gärna varit jag som berättade, alla hyss man gjorde då man var liten. Haha!! Alltså HAHA!

Allt som flyger förbi i huvudet:


Pantburkarna, träden, brandkåren, polisen, araberna, värsta klassen i skolan (vi hade till och med en egen polis!), bråket mellan Örta och Rosengård (att de ens vågar jämföra sig med oss?), palla äpplen - sälja äpplen(?), sälja annat, spara för nötter, bråka om nötter, kaoset i klassen jämt, alltid några som var avstängda eller i bråk, sååå många minnen! Radion på gården, bandspelarna, coolingarna med CD-skivorna, vansinniga lärare som bara inte visste VAD de skulle ta sig till med oss! HAHA, var vi än kom så var det att någon gick vilse (tex i skogen, haha de kom förste efter flera timmar sen!) eller förstörde grejer eller snodde sakerna! HAHA

Och sååå mycket mer så att man inte ens kan sätta upp det på en lista ens!
R vi borde känt varandra då istället!  Man har ju så jävla mycket gemensamt ändå! Vad hade vi inte hittat på då!!!  Still det var tider det! =D

Rosengård <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0