Meli har vaknat...!

Har inte vaknat så här "tidigt" på länge...anledning: låsbyte.
Är lite glad att jag vaknat lite tidigare, har mycket på min lista att uträtta idag!
Först och främst ska jag tvätta mitt hår, och den som sett det vet att det tar tusen år att föna det efteråt - puh - hur orkar vissa tjejer tvätta sitt hår varje dag?? Jag tar det typ var 3:e! Och ändå känns det jobbigt! Sen så får jag väl ta en runda till Entré, sälja en gammal kursbok till en tjej. Sen så har jag plugg och andra grejer, vi får se..

Det var lite roligt, de som bytte lås la märke till buren som ju syns från hallen, så frågar de om jag har en orm!? Haha!! Kan ju sätta upp en skylt på dörren "Varning för giftig orm" HAHA Hade hålt tjuvarna borta iaf! De blev smått överraskande när de såg att jag tog upp en pytteliten rackare (Piff) som inte ens var större än handflatan! Haha! Buren är ju gigantisk jämfört med Piff! Roligt roligt..

Inte van att se mig med öppna ögon så här dags?


rijad - säger: GOD MORGON? är du verkligen uppe såhär tidigt?
Meli Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ säger: heej ja kan du tro det?
rijad - säger: gde si? skolan?
Meli Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ säger: neej hemma
rijad - säger: okej.... vad har hänt? slått i huvudet?
Meli Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ säger: haha!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var helt sjukt att se dig du som sover till 14 att vara uppe så tidigt :) det var positivt men så ovanligt hehe

2009-04-03 @ 01:04:40
Postat av: M

Ja, det måste ha varit helt otroligt, något som självaste Sydsvenskan borde -utan tvekan- rapporterat om! ;)

2009-04-03 @ 01:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0