I found it!


Mysteriet är löst!

Bären heter mullbär!! Äntligen någon som kunde säga vad de hette: "mulberry" på engelska! 
BRA! Nu vet jag vad bären som jag längtar efter heter! Now i just want to eat them too - har fortfarande inte glömt hur gott de smakar trots att jag bara ätit 2 st?! Minns att det var några gröna på trädet och att jag hela tiden övervakade dem när de skulle bli röda så att jag skulle käka upp dem sista - tyvärr varade inte lyckan länge då en idiot till kvinna åt upp dem före mig! (På min egna mark!! Huuur vågar hon!? Gaah!)
Läst att de växer i tropiska/subtropiska områden, jag vill ha ett träd/en buske i Sverige, helst i rummet, helst ett regn av dem varje dag!! Tänk att kunna gå ut på balkongen och ta och stoppa in en sådan i munnen när som helst? Thats heaven...Jag ska forska lite mer om detta, var kan man köpa den? Skiter i vad de kostar, jag ska hitta dem - get them och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0