Gäsp

Satt och läste för en stund sen. Allt möjligt egentligen, hade fått en läsattack och ville bara suga åt mig all text det fanns där ute. Ibland får man sådana. Efter att ha kollat igenom alla möjliga onlinetidningar så hamnade jag på Kittys spalt, så klart var jag tvungen att läsa igenom alla dem också! Efter den sista blev jag dock lite deppig, och har nu tappat läslusten också..

Vad gör man då annars än sitter hemma och läser på en så fin dag som denna? Jag mår i alla fall illa (tjejbesvär) och vill helst inte gå ut, utan krypa ner i sängen. Sitter och gäspar hela dagen. Har proppat i mig mat, godis, och allt emellan (får inte i mer något där heller) i hopp om att det skulle pigga upp mig. Gjorde mig bara mer sömnig... Nu återstår väl bara att lägga sig ner och...sova?

Jag får väl lägga mig....om jag somnar återstår väl att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0