R lämnar boet, och jag får flyga omkring med honom idag pga det

Vaknar av att R ringer på dörren med mat. Nej ingen 1 april. Han kom faktiskt med nuggets! Efter nuggetsen gick vi och checkade in hans nya lya! Vi promenerade över dit och han fick känna sig som "king in the castle, king in the castle!".
Tog lite bilder under tiden vi var där under dagen, än så finns inget där men efter att vi handlat på IKEA för någon timme sen så finns det nu iaf handdukar och några filtar! Haha vi hittade handdukar för 2 kr! Det kan man bara göra i IKEA. De duger till att börja med! Just det, första möbeln var lampan på bilden från CityGross, samt någon sjuk dörrmatta som jag hittade med texten "Oh shit not you again", eller något i den stilen..får en att känna sig välkommen verkligen! :D

Älskar hans lya av någon anledning. Den andra han tittade på (mina ögon fick också följa med -med resten av min kropp) gav bara dåliga vibbar, högt upp i våning, instängd och man ville bara ut därifrån! Med denna är det tvärtom, ljus, man kan ta trappa ifall man inte pallar vänta, och man tror att det finns mer utrymme än det egentligen finns för balkongen förstorar upp det.
Anyway: Rijad, i hope you get happy now.

Nu måste jag hitta en bra inflyttningspresent......fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, vad jag verkar ta lampjävelen på dödligt allvar!

men fan vad min lägenhet ser Nice ut, verkligen grym :)



"Dras med honom" låter som att du inte gillade att gå runt med mig? grrrr



i like my lägenhet!!!

2009-04-02 @ 21:31:13
Postat av: Anonym

Gud, vad jag verkar ta lampjävelen på dödligt allvar!

men fan vad min lägenhet ser Nice ut, verkligen grym :)



"Dras med honom" låter som att du inte gillade att gå runt med mig? grrrr



i like my lägenhet!!!

2009-04-02 @ 21:32:04
Postat av: M

Ja åtminstone lägenheten är något fint =)

2009-04-03 @ 01:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0