Smotan-dan

Idag höll jag på att knäcka mig själv, skrattade så mycket åt det (då jag insåg vad som hänt) samtidigt som jag hade väldigt ont i det jag hamnat på, dvs knät, höften, huvudet? Jag vet faktiskt inte hur jag hamnade i den situationen, från att gå någorlunda normalt till att vara i en klump på golvet! Jag önskar bara jag hade haft med mig en kamera som var påslagen! Då hade videon åkt ut direkt på Youtube eller liknande! Synd att ingen hade kunnat uppleva detta löjliga moment och mobba mig livet ut! Men jag lyckades dra mig ner till källaren där A fick sig ett gott skratt..resten av gänget sov på soffan så dem rörde det inte speciellt mycket. 

Så kan det gå.

Annars är jag sjuk, sjuk -> näsan täppt och huvudet känns svullet. Inte bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0