Vad vi är förtjusta i snö!



Morfar i telefon för en stund sen "Dobili smo snjeg!" (På svenska: vi har fått snö!)

Wooow, snööö! Vilket under! Detta måste skrivas i tidningar, uppmärksammas på msn/ telefon, och varnas för på tv! Be careful people, it's SNÖ där ute!

Eh, ja...det är väl roligt första dagen! Man vill gärna kunnna gå ut en dag och hoppa omkring och kasta snöbollar på varandra och bygga en snögubbe, men jag vill gärna kunna gå rakt utan att riskera att knäcka mig på den hala isen. Snö på beställning hade varit bra, annars är det bara en till orsak till kaos där ute i den redan stressade världen.

Oh, på tal om snö, den enda gången snö var KUL men samtidigt livsskrämmande var Hallandsåsen + en styck jag som aldrig åkt skidor förr! Now that was something to remember! Förstår inte hur jag kom hel ner, förutom då jag öppnade ögonen då och då och insåg att jag inte åkte mer utan befann mig mitt bland träden någonstans!
Eller den gången då jag bokstavligt talat rullade nerför backen och hamnade med huvudet i snön och benen uppe kramandes om ett träd!

Tider det!

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hahahaha där är jag ju! xD Men det är ju så Meli, att det är inte varje dag som det snöar. Och det är alltid lika skönt med en förväxling av miljön :D

2008-11-22 @ 15:35:58
URL: http://creadiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0