Nervös inför livet

Vad gör man en kväll då man inte kan göra något? En kväll där alla vänner är upptagna och där tankarna äter upp en. Då man går som på nålar och känner en massa saker man egentligen inte borde få känna! Då man man själv är mer förvirrad än de personer man faktiskt förvirrar! Känner att jag verkligen är på gränsen till att bryta ihop, på alla sätt. Jag behövde inte detta, jag förtjänade inte att må dåligt men ändå händer allting mig och alla omkring mig sviker mig, för jävligt. Den man skulle litat på mest kan man nu inte alls lita på och de som säger sig vara där, är aldrig där då det verkligen behövs.

Var är den goda världens människor då man vill nå dem?

Jag vill fly....springa så fort att inte ens självaste tiden kan hinna ikapp mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom så springer vi iväg hand i hand (= /piff

2008-12-01 @ 08:38:38
Postat av: Meli

Jag kanske vill ha en trygg hand att hålla i... =(

En som inte sviker mig.

2008-12-02 @ 22:19:58
Postat av: Anonym



Förstår dig precis, mådde precis likadant för bara någon dag sedan. Men dont worry, be happy :) ps. DET ÄR SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ UTE ;D

2008-12-03 @ 21:38:37
URL: http://creadiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0