Kris mitt i natten

Saman säger: fråga amanda hon kan sånt tror jag
MєxP säger: amanda?
Saman säger: ja
MєxP säger: polacken?
Saman säger: jaa
MєxP säger: well she is not in
Saman säger: ring henne
MєxP säger: haha väck henne oxå
Saman säger: hahah jaa vadå, du är i kris, what are friends for
MєxP säger: haha "amandaaa, fort foooooort!!!! Kan du Javaa Amandaa"
MєxP säger: hon hade sagt är du GALEN människa!
Saman säger: ja och sen hjälpt dig
MєxP säger: och ringt psyket så jag får hjälp!

Samtidigt:

Nermin säger: men ej ring inte henne, gå till henns dörr och plinga på , då kommmer hon förstå hur desperat du är
MєxP säger: HAHA gode gud hjälp mig ur detta!
Nermin säger: meli , lämna inte Lund, imorgon, för din egen skull alltså, stanna med azra och hennes gang of nerds, tills du har fattat den fördömda programmeringen, geek up för helvete
MєxP säger: haha för helvete Nermin, sätt mig inte i den sitsen! haha
Nermin säger: du måste integreras, ta på par glasögon,och nämn inte orden " jag har ett liv" å ta me dig en tröja var det står " mitt liv är i lund"

Kommentarer
Postat av: Amanda



Hahahahaha ni är så galet söta! xD Vem är det som behöver hjälp med Java? Är det du Meli? Jag kan tyvärr inte Java, men Javascript! Det måste väl du också kunna nu efter informationssystemet vi hade förra året?? ;) Tack för inlägget era små skitsnackare! :D Puss och Kram!

2008-11-10 @ 00:09:51
URL: http://creadiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0