Rädda XP ?

Microsoft ska sluta upp med försäljningen av XP den 30 juni i sommar, det verkar ha gett upphov till väldiga protester bland folk. Personligen så gillar jag Vistas små finesser då det innebär att jag inte behöver anstränga mig så mycket för att leta upp filer i datorn, yes jag är lat, sen så har jag inte hittat någonting jag stör mig på - än så länge, så för min del har jag inget att protestera mot!

Men för alla er andra som föredrar Xp framför Vista, kanske det vore något att lägga in en så kallad protest själva,
yeah så får vi se vad det har för nytta här i världen..



Det kommer bli intressant att se om det verkligen kommer in många protester och om det faktiskt ändrar XPs "öde" i detta sammanhanget! Can't wait to see that!

Kommentarer
Postat av: aida

Wow, vad förvånad jag blev när jag såg vem det var!Haha, hej bona! Med mig är det bara bra, sj då? Japp, blev tetka till lilla Edin för 4 månader sen, hehe tack, tack! Kako je stobom, vad gör du nu för tiden, pluggar eller?

Haha "the hood", jag saknar dem tiderna, du!

Pusss!

2008-03-23 @ 17:37:16
URL: http://ambiguity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0