Okej

Det blev ändå ganska okej, oväntat bra faktiskt.

Efter att ha stirrat på varandra och surat så blev vi äntligen sams, och det tack vare en 15-årig! Ja, det blev perspektiv på det hela. Sen gick vi på bio: jag, Rijo och vår lilla Dr Phil till 15-åring (min kusin!)!


När han kom in beställde han typ dubbelt av allt, 2 feta popcornpaket och dubbel läsk till sig själv! Vi var tre, och hade 4 av de största muggarna jag hade sett av läsk! Och just det, kinder ägg på bion?
Nu till det intressanta, jag var nog den enda som faktiskt var tyst i biosalen, de två höll på som de var tio år yngre än vad de egentligen är! När de hoppande människorna från byggnaderna visades höll Rijad på att skratta ihjäl sig...?....men då scenen med de hängda människorna kom (den plötsliga) så hoppade han nästan ur stolen! HAHA! Han som tyckte det var "roligt när det är läskigt"..yeah, sure...Sen flög det popkorn överallt till och med ifrån sugröret från deras mun! Ja, mer behöver jag inte säga....





Rijo åker...
Vi fick ta farväl av varandra - ordentlig då Men en massa mys blev det i alla fall!

Ballerina

Ballerinabild, precis innan han åker! Nu får vi hoppas att han kommer hem levande så jag kan krama sönder honom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0