First day


Det är faktiskt min första officiella dag på något "jobb" - någonsin.
Hade suttit ganska sent natten innan så jag gäspade mig genom hela dagen, yepp, somnade nästan! Jag som hade planerat att lägga mig tidigt och sova ordentligt så jag var utvilad, heh, jag var nog allt annat än utvilad idag! Så fort jag kom bad jag att timmen då jag skulle hem skulle komma så fort som möjligt så att jag kunde SOVA! Jag har aldrig saknat min sömn så mycket som idag!

Kusinerna suger dock en stor mängd av min energi, de är stora energislukare dessa dagar, om inte Riki hade hämtat Wii så hade de säkert hängt på mitt huvud nu också!

                *Min morfar tackar honom speciellt för detta underverk i vardagsrummet!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0