En lite knasig dag på jobbet

Som rubriken kanske vibbar om så gick ett och annat snett idag.

- Tjej 1 ringer till BG och undrar varför de inte kan höra henne, hon hör ju dem bra....svar: mikrofonen var på huvudet!

- Jag lyssnar på vad en kvinna (på telefon) bokstaverar till mig, av 5 namn+ adresser lyckas jag skriva rätt på...ingen?
Hur lyckas hon uttala "Kjell" så att det uppfattas som "sis"? Efter en del av research fattar jag att det är samma människa som betalt in och alltså hade jag namnet framför mig hela tiden! ...på alla 5 människorna/företagen! Till och med när hon tar bokstav för bokstav går det så snabbt att man inte ens hinner uppfatta vad hon säger!

- Tjej 2 trasslar in sig (sittandes på en stol då!) i telefonkabeln så att det fastnar under stolen så att tjej 1 måste dit för att "hjälpa henne ur"...

- Jag försöker ringa BG, 3 gånger i rad slår jag fel nummer (och jag var helt fokuserad på att få det rätt alla gångerna!)....tyckte väl att det var skumt att det började ringa innan jag ens tryckte ner alla siffrorna!

Sen så försökte jag hålla huvudet uppe hela morgonen och kämpade för att inte somna! Som om det inte var nog hade jag ont i magen hela dagen - och det var slut på Ipren hemma..tur att någon hade en på jobbet annars vet jag inte hur jag skulle överlevt dagen!

Nu har jag huvudvärk...just my luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0