iFånar

Alla har hört talas om den: iPhone!

Nu har jag sett en "live" dessutom, killen har också fallit offer för denna stora ståhej kring en mobil (iFåne-stämpel på honom också!) och införskaffat sig en sådan.

Det är alltså en dyr leksak för vuxna barn!

Hände dock en rolig grej idag, det finns någon funktion som svarar antigen "Ja" eller "Nej" då man trycker en knapp...

Jag ställde en fråga och den skulle typ "svara"...

Jag: Älskar han mig?
Den: Ja

Han: Håller hon fortfarande på med Admir?
Den: Ja

Han: Ljuger hon för mig?
Den: Nej

Han: Ljuger DU (riktat åt själva mobiljäveln) för mig nu?
Den: Ja

HAHAHA, vilken kaxig mobil! Kan ju tänkas att den inte saknar humor i alla fall! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0