Vaknade upp av jordskalv och en skrikande morsa!

Trodde att mitt hjärta skulle sluta slå, eller snarare sagt att det redan slutat slå då morsan kom in som Schwarzenegger och skrek "Jordbäääävning, skynda kom hit, ställ dig här skyndaa!" Det gjorde ju det skumma läget - ännu mer skräckslaget!

Jordbävning? Är jag med i en film i drömmen kanske? Jag hade vaknat upp lite halv av något som jag inte riktigt kunde sätta fingret på, men grannarnas skrik visade på att det inte endast var min morsa som var galen! Och nu ska man skynda sig fort upp ur sängen för att öka chanserna ifall byggnaden börja ramla ihop? Nej, så pass vaken var jag inte!

En hel hög med böcker hade ramlat ner! Damn...till och med lilla Piff stod uppe på två ben i buren och undrade vad som pågick (inte svårt för henne att vakna då hon redan är nattaktiv!). Kan djur känna av sådant?

Hoppas bara jag inte känner efterskalvet (om det blir något nu)! Har knappt slutat skaka i kroppen som det är!

Kommentarer
Postat av: Rijad

Min Dag:



Hör nått surra hela tiden, stör min sömn jag morrar lite åt ljudet för att få det att sluta



Surrandet blev inte rädd utav mitt morrande och fortsätter surra, jag stönar till av ilska för att jag är nu väckt kommer på att det är min mobil och tänker "oh shit im late!"



lyfter telefonen och förvånas att det är min flickvän Meli som ringt och inte min andra lite hårigare flickvän som heter Jens (lägger till ett så inte han googlar detta) som också är min chef som ringt! Ser också då att Meli skickat sms och undrar vad som står på, läser och blir förbluffad.



Efter att ha lärst båda smsen tänker jag "WHAT!? i Sverige!?"



Efter att ha tänkt "What!? i Sverige" så tinger jag min flickvän och hör ad som hänt, och om hon mår bra och om piff mår bra =)



Kutar till jobbet



2008-12-16 @ 11:19:06
Postat av: Meli

En fråga bara: När är du INTE sen? :P Du är för fan alltid sen till allt! :D



2008-12-17 @ 14:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0