Snart är året slut - tack gud!

Året 2008 har verkligen varit kasst, må jag glömma allt det dåliga i det nya året. Hur som helst så kan man inte ändra "the past" men man får göra sitt bästa för att leva för dagen och blicka framåt istället för bakåt.

Okej har två saker kvar att göra i detta gamla år:
1. Titta på en film ikväll bara för att jag vill titta på något (heter visst Towelhead) - orkar inte sova men bara namnet på filmen får mig att vilja det...
2. Försöka städa rent rummet imorgon och avrunda med en lite bättre film (förhoppningsvis, har ju inte ens sett den första än!), har laddat ner "The Curious Case of Benjamin Button" och tänkte spara den eftersom jag tror att den är bra...i alla fall så avslutas året med den filmen! (So Brad Pitt, you better be good - ung som gammal!)


Btw: Piff mår bra, enligt läkaren som undersökte henne så är det förmodligen ett brutet ben som har växt fel! Stackars lilla Piff, man undrar ju vad de gjort med henne i den där djuraffären! Glad att hon är hemma hos mig nu och gott omhändertagen! =) Älskar Piffen! ♥


Kommentarer
Postat av: Rijad

älskar med piffen

2008-12-31 @ 00:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0