This is Piff

Ligger här helt "död" och ändå fick jag för mig att skriva av mig här lite. Vilken dag, nej, vilka dagar! Till och börja med så kan jag introducera "Piff"! Bild på henne följer under, så behöver inte mycket  mer sägas om vad hon är för något!



R köpte henne och alla tillbehör, så helt min är hon inte.....men till 50% + mer, eftersom hon bor hos mig! <3
Har varit på visning hos MKB idag, damn första gången på 2-3 år som vi ens blir kallade för att ens SE en lägenhet! Progress pogress....för övrigt så ska jag ta tag i livet hårdare för nu ska det banne mig rustas upp! Det har gått ner en så pass lång tid att det bara måste bli bättre nu.
Piff smittar av sin glädje och hon kom i rätt tid! Ska släppa ut henne så hon får tassa fritt i rummet, R gjorde en skylt som jag nu har uppsatt på dörren, lite rolig är den ändå:



Nog om Piff, inte det att hon inte förtjänat uppmärksamhet (det får hon!) utan I'm so tired! Har sprungit omkring hela dagen och det suger sakta med säkert energin ur en!

Nu ska Piff hittas innan jag däckar!

Kommentarer
Postat av: Rijad

i like you and piff...

2008-12-11 @ 10:34:27
Postat av: Meli

i bet you do :P

2008-12-11 @ 13:12:34
Postat av: Anonym

bet you dont know how much

2008-12-11 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0