Det mystiska odjuret i vattnet

Tittade ner i Piffs skål med vatten, och där ser jag något som inte finns där varje dag...något skumt, något oförklarligt!

Det första jag tänker på är "vad i helvete har växt till sig där!?" Är det något smittosamt, farligt, dödligt? Vågar jag känna på det? Har Piff druckit av vattnet och fått i sig det där?? Vad i helvete kan skapa det på mindre än 15 timmar? Jag vet att jag bytte vattnet igår, och jag vet att jag inte sett det där under morgonen! Så något måste gått från osynligt till att få det där utseendet...
Tar ut vattnet för att analysera lite mera, ser att vattnet är lite grönt omkring..grönt, tänker direkt på alla möjliga bakterier...Bakterier kan omöjligt växa till sig så där fort! Har jag fått att göra med någon superbakterie som nu kommer utplåna hela befolkningen? Vänta...kan något ha ramlat i vattnet och utvecklat det där?
Står där och tänker för fullt.....efter en bra stund så bestämmer jag mig för att testa, i gotta know innan den tar över!!

Vad kan få det där utseendet? Något i fodern som blåses upp av vattnet? Hm, tittar på matskålen, finns allt möjligt där ju! Eftersom vattnet hade färgats lite grön/blå går jag efter gröna och blåa grejer....Tar upp en liten grön bit ur matskålen och stoppar ner det i närmaste glas!

Nu väntar vi....

Dokumenterar i fall jag skulle dö av superbakterien under tiden..
- - -
Och resultatet är: Jag slipper dö av superbakterien!!
 
Cause there is none! Den lille gröne puffen såg ut så här efter bara en och en halv timme! Dvs den förvandlades till något liknande som "odjuret"! Jag pustar ut! Piff överlever, alla är glada och nöjda! Och jag har lärt mig något nytt idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

öh smaka du på det där!? gott nytt år /du vet vem

2008-12-31 @ 23:22:03
Postat av: du vet vem

öh smaka du på det där!? gott nytt år /du vet vem

2008-12-31 @ 23:22:20
Postat av: myself

smaka?? Are u kidding me? hell NO!

Jag skapade en ny bara :P just to make sure vad det var!

2008-12-31 @ 23:25:52
Postat av: du vet vem

vad var det då?

2008-12-31 @ 23:32:22
Postat av: Anonym



Hahahahahahaahaha ja det var ju härligt att du hittade lösningen till mysteriet! =D

2009-01-04 @ 17:11:06
URL: http://creadiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0