Rekommendationer från alla håll

De senaste dagarna har folk bett mig ladda ner och se så många olika filmer till den graden att jag nu inte vet vilken jag ska titta på först! Kan man känna stress över att behöva se på en film?? Vill inte behöva komma till den punkten! Nåja, nu är jag mätt och utvilad till max, kanske dags för en film snart? Med tanke på att jag bara har typ 10 dagar kvar innan skolan så vill jag utnyttja dessa till max - för filmer?

En film som jag sett för inte så länge sedan är "All the boys love Mandy Lane", och där får man verkligen en överraskning mot slutet! FIlmen påminner lite om "Prom Night" ,men kickar den ändå!



Så nu ska det bli film hela kvällen! Nu till dilemmat: Vilken ska jag ta först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0