"First line of defence"

Oh vilken härligt rolig kväll! Jag har nog inte skrattat så mycket på månader/år!??
Tror nog att folk har trott att jag var helt blåst idag och så kan det ha varit, för när jag börjar skratta - and then i mean really skratta - stänger jag ut världen omkring mig! Then its only me, and my partner in crime! :D



Inte konstigt att de där bosniska killarna stirrade så mycket på oss!! Vem hade inte gjort det? Vad som pågått under kvällen får vi nog behålla för oss själva, men mycket var det i alla fall! Haha

Jävla trött blev jag, next time får det bli svarta kläder och luvor! Hahaha!

Just det, nu är det ju någon röd månförmörkelse! Synd att jag inte riktigt ser skillnaden härifrån! Måne som måne.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0