Drömmar

image13


Har haft väldigt underliga drömmar de senaste nätterna, allt från onaturligt lugna gator till tornadon som sveper omkring mitt rum!

Väldigt varierande drömmar, bara en sak verkar dessa ha gemensamt: människorna! I varje dröm som jag haft så har någon varit där och hjälpt mig ur det stora mörka i sista sekunden....Ingen av dessa människor var någon som jag faktiskt känner så där jättebra, det var ansikten som man sett då och då...eller bara känner till så där lagom, någon man ser ibland...

Varför dyker dessa upp i mina drömmar?? Känns som att saker från mitt förflutna blandas med saker som jag nästan egentligen inte har någonting gemensamt med....läskigt säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0